Budowanie marki – wyzwanie z obietnicą satysfakcji

2 września, 2019
  • Fotoram.io
To już 4 lata

W WeLearning małymi krokami zbliżamy się do 4 urodzin. Od pierwszego dnia główny nacisk położyliśmy na budowanie marki, która nie tylko miała być rozpoznawalna, ale również miała symbolizować wsparcie, zaangażowanie, profesjonalizm, najwyższą jakość, terminowość, przekraczanie oczekiwań, nowoczesność, no i oczywiście uśmiech.

Sprawdzamy

Postanowiliśmy sprawdzić czy się udało. Udaliśmy się więc na najbardziej znaną ulicę w Łodzi czyli Piotrkowską i przeprowadziliśmy anonimową sondę. Pytaliśmy przechodniów czy znają markę WeLearning. Na 10 spytanych osób jedna znała doskonale markę, produkty i unikalne podejście. Cóż akurat koleżanka z zespołu do pracy szła…:)

Oczywiście to żart. Mamy świadomość, że budujemy markę mocno branżową, która ma być rozpoznawalna w świecie e-learningu, który to przecież każdego dnia zmieniamy na lepszy. Czy się udało? Oceńcie sami.

Czy było łatwo?

Od samego początku postawiliśmy na realizacje przekraczające oczekiwania. Każdy nasz projekt był i jest referencją, która skutkuje nowymi kontraktami. Wkładamy mnóstwo czasu i pracy w każdą realizację. Jako młoda firma staramy się więcej, robimy lepiej, dokładniej i taniej. Ciągle też szukamy nowych możliwości i trendów, aby nie zamknąć się w świecie interaktywnych ekranów. To działa! Przez 4 lata zrealizowaliśmy setki projektów, od tych małych po ten największy w Polsce onboarding z blisko 300 tematami szkoleniowymi.

Co teraz?

Jako 4 letnia firma znacznie urośliśmy, nabraliśmy doświadczenia i pewności, że to, co robimy jest potrzebne, doceniane i oczekiwane. Nadal z zapałem dziecka ciekawi jesteśmy świata i tego, co można jeszcze fajnego zmajstrować 🙂 W głowie mamy mnóstwo planów i pomysłów na kolejne lata. Wiemy, że WeLearning to dobra marka, którą chcemy dalej z pokorą, intensywnie rozwijać każdego dnia. I taka prośba do Was. Następnym razem jak spotkacie ankietera, który Was spyta o WeLearning, to mówcie śmiało, że znacie i lubicie 🙂