Jaki był ten rok, co darował, co wziął…
Zespół Turbo śpiewał w 1985r. „Jaki był ten dzień, co darował co wziął…”, a w WeLearning śpiewamy dziś „Jaki był ten ROK, co darował co wziął”. Jak co roku o tej porze przychodzi czas na liczne podsumowania, analizy i porównania. Jaki był rok 2017?
- Znacznie powiększyliśmy nasz zespół. Powitaliśmy na WeLearningowym pokładzie Milenę, Sandrę, Justynę i Dawida. Stworzyliśmy silny, stabilny WeTeam pełen zwariowanych pomysłów, zapału do projektów i apetytu na ciastka:)
- Zdobyliśmy kilkunastu nowych klientów nie tracąc żadnego, utrzymując przy tym najwyższą jakość usług.
- Podpisaliśmy kilka znaczących umów ramowych z jednymi z największych firm w Polsce, co przyczyniło się do dużej stabilności i zwiększeniu ilości stałych zleceń.
- Zaliczyliśmy pierwsze międzynarodowe sukcesy. Zrealizowaliśmy dwa portale, każdy wypełniony 6 szkoleniami i to wszystko w 15 językach. Było to nasze największe wyzwanie roku 2017, ale i największy sukces. Opiszemy dokładniej ten projekt po Nowym Roku, ale już dziś możemy wspomnieć, że jesteśmy dumni z tak dużej realizacji dokonanej na czas i bez błędów. Zaowocowało to kolejnymi realizacjami z tym samym klientem:)
- Nie opuszczała nas kreatywność i dobre pomysły. W naszych produkcjach byliśmy w dalekiej Azji pełnej samurajów, na dzikim zachodzie, a nawet w odległych galaktykach rodem z Gwiezdnych Wojen. Wszystko po to, aby uczyć szybciej, ciekawiej, zabawniej i mądrzej.
- Do naszej bazy dodaliśmy w tym roku 5 pigułek wiedzy i rozpoczęliśmy pracę nad dużym autorskim projektem.
- Zrealizowaliśmy ciekawe projekty www w tym portal dla Ernst&Young: http://elearning-academyofbusiness.pl/czy dla sieci sklepów ABC po sąsiedzku: https://abcdlaciebie.sklepyabc.pl/.
Ale nie zawsze było tak różowo…
- Uruchomiliśmy projekt „Zdrowa Firma” z ćwiczeniami video pozwalającymi na zmniejszenie lub wyeliminowanie bólu kręgosłupa podczas pracy w biurze https://www.facebook.com/zdrowafirma1/. Zakładaliśmy, że w 2017 roku skorzysta z niego 60 000 pracowników, niestety korzysta tylko 59 000:/
- Podobnie z naszymi gotowymi szkoleniami i pigułkami wiedzy. Tylko 68 000 pracowników naszych klientów ma do nich dostęp zamiast planowanych 70 000.
- Nie byliśmy na żadnych targach i nie wystawialiśmy stoiska na żadnych konferencjach – przeznaczamy ten budżet na podnoszenie jakości naszych realizacji bo wierzymy, że dobra robota broni się sama.
- Nie wygraliśmy żadnego przetargu…może dlatego, że w żadnym nie braliśmy udziału?
Podsumowując to był bardzo dobry rok dla WeLearning. Dziękujemy wszystkim, którzy się przyczynili do wszystkich sukcesów i porażek, bo jak wiemy na błędach uczymy się najlepiej.
Jeszcze więcej pracy, jeszcze ciekawsze projekty, większe wyzwania i wysoki poziom świadczonych usług. W nadchodzącym roku uruchomimy nową markę. Potrzebujemy jeszcze chwilę, aby dopiąć wszystko na ostatni guzik, ale bądźcie czujni. Nie przestaniemy się rozwijać, uczyć, zdobywać nowe doświadczenia i rynki. Obiecujemy również słuchać, doradzać i odradzać.
Polecamy się na każdy dzień roku 2018!